Posted in Ամանոր, Դիզայն, Մայրենի լեզու, Ուսումնական նախագծեր, Ռուսերեն, ձմեռ, ճամփորդություն

2021-ի ելքի և 2022-ի մուտքի մասին

Ողջույն, ես Նատալին եմ:

Ես սովորում 4-րդ դասարանում,Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում:

Ես այս տարի սովորել եմ գումարում,հանում,բազմապատկում,բաժանում:

ես դժվարանում եմ մի քիչ Ռուսերենից:

Ես իմ ընտրությամբ գործունեությունը ընտրել եմ դիզայնն :

Ես այնտեղ պատրանստել եմ շատ-շատ գարդոնե տնակներ sekret santa-ի համար տուփ:

Մենք գնացել ենք շատ-շատ ճամբորդունների օրինակ

Կարմիր բլուրԲուժական, Թեղենիս վանք, Թալինի տարածաշրջան Արայի լեռ, Վարդավառի այգի,Ստանիսլավսկու թատրոն,:

Ես ունեմ բլոգ:Իմ բլոգում ես ունեմ 64 նյութ:

2021-ին ասում եմ ցտեսություն դու շատ լավ տարի էիր ինձ համար:

2022-ը թող լինի նույն պես շատ լավ տարի մեզ համար և թող մեզ բերի առողջություն,երջանկություն ևուրախություն:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով